کسب درآمد  | دانلود پروژه | دانلود تحقیق | دانلود پاورپوینت

کسب درآمد | دانلود پروژه | دانلود تحقیق | دانلود پاورپوینت

دانلود انواع تحقیق، جزوه، پاورپوینت، نمونه سوال و...

محل لوگو

دانلود تحقیق درباره قفل دیجیتال گاوصندوق


دانلود تحقیق درباره قفل دیجیتال گاوصندوق

نوع فایل: word (قابل ویرایش)  تعداد صفحات:38 صفحه

 

 

 

 

چکیده

با توجه به پیشرفت علم و سوق داده شدن تمامی قطعات و ابزارت صنعتی و غیر صنعتی به سمت الکترونیکی شدن و افزایش امنیت آن ها در برابر مسائل مختلف، قفل ها هم از این موضوع مستثنی نمی باشند. با توجه به جدید بودن این علم در کشورمان، بازار نسبتاً خوبی در این زمینه وجود دارد، که دراین پروژه به تشریح مراحل مختلف آن می پردازیم. بررسی تک تک قطعات موجود در سیستم سخت افزاری قفل پرداخته خواهد شد و سپس به تشریح سیستم سخت افزاری این پروژه می پردازیم, وهمچنین به نحوه انتخاب کامپایلر اشاره کرده و مزایای کامپایلر مورد نظر را بیان و سپس الگوریتم برنامه را تشریح می کنیم و در آخر برنامه اصلی و زیر برنامه ها را قرار می دهیم.

مقدمه

قـفل دیجیتال محصولی است کـه بـر روی انواع درب های ورودی ساختمان، گاوصندوق وکمد به منظوردسترسی سریع وآسان به قـفل، افزایش امنیت، زیبایـی و قفل کردن درب نصب می گردد و با سیستم های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش و امنیت هرچه بیشتر را برای کاربر به ارمغان می آورد، استفاده از این محصولات نقش بسزایی در افزایش زیبایی و جلوه ساختمان های مدرن امروزی، گاو صندوق و کمد بازی می کند

تاریخچه قفل های دیجیتالی

از ایام قدیم تا قرن ۱۸ میلادی ، قدیمی ترین شکل قفل ، قفلی است که در ویرانه های خرساباد نزدیکی نینوا ، پیدا شده است و حدود ۴ هزار سال قدمت دارد . این قفل چوبی است و چند میله چوبی قابل حرکت دارد که در سوراخ هایی مناسب روی کلون می افتند و کلون را در وضعیت بسته نگه می دارند. لید آن هم چوبی است و میله هایی دارد و می توان آن را در شیاری در کلون داخل کرد د میله های کلید ، میله های قابل حرکت قفل را به ارتفاع مناسب بالا می برند و بیرون کشیدن کلون ممکن می شد. مصریان قدیم ، این نوع قفل را می شناختند و نمونه هایی از آن در ژاپن و نروژ نیز به دست آمده است . در حفره های تپه چغازنبیل در استان ایلام ، کلون و میله هایی سنگی پیدا شده که قدمت آن به قرن سیزدهم میلادی می رسد. رومیان ، قفلها و کلیدهای فلزی را اختراع کردند و برای اولین بار از ضامن ها برای ایمنی قفل استفاده کردند . قفلهای ضامن دار صدها سال ، تنها وسیله اطمینان بخش برای مردمان به شمار می رفت . در واقع ضامن ها همان برآمدگی های اطراف سوراخ کلید در قفل هستند ، به طوری که اگر کلیدی ، شیارهایی متناظر با ضامن ها نداشته باشد ، گردانیدن و حرکت آن در قفل ممکن نیست.


مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه اینترنتی انواع فایل دانشجویی و عمومی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما