کسب درآمد  | دانلود پروژه | دانلود تحقیق | دانلود پاورپوینت

کسب درآمد | دانلود پروژه | دانلود تحقیق | دانلود پاورپوینت

دانلود انواع تحقیق، جزوه، پاورپوینت، نمونه سوال و...

محل لوگو

تحقیق درباره پرورش کاهو در باغچه خانه


تحقیق درباره پرورش کاهو در باغچه خانه

فرمت فایل: word(قایل ویرایش) تعداد صفحات: 14صفحه

 

 

 

 

پرورش کاهو در باغچه خانه

 

هر افزایشی در انتخاب سبزیجات برای سالاد در سوپر مارکت ها، که تقریبا" در ظرف سالاد هر رستوران به حد وفور وجود دارد، یکی از بازتاب های جدید آگاهی از سلامت در زدودن عادت های خوردن در ایالت متحده است.

چندین نوع کاهو می تواند در یک باغچه خانگی رشد کند که علاوه بر تنوع بافت و رنگ آن برای رژیم غذائی خانواده مفید است.

تنوع کاهو ها می تواند به طور نامحسوس به 4 دسته تقسیم شود.

1- کاهوهای ترد و موج دار

2- کاهوهای روغنی

3- کاهوهای برگی

4- کاهوهای رومی یا بلند برگ

که هر گروه خصوصیات رشد و مزه خاص خودش را دارد.

 

انواع کاهو

کاهوهای ترد غالبا" مشهورترین نوع کاهو از چهار نوع کاهو هستند. خصوصیات آن ها شامل یک سر محکم و سفت و برگ های سبز روشن است. به طور کلی کاهوهای ترد و خشک در هوای گرم رشد نمی کنند و زیر ساقه گل در هوای گرم تابستان رشد می کنند. به این دلیل مدت زمان رشد بیشتری نیاز دارد. این نوع کاهو از انواعی است که در باغچه خانه به سختی رشد می کنند.

انواع روغنی کاهو سرهای کوچکتر و نرم تری دارند و برگ هایی که شل پیچیده شده اند، برگهای خارجی ممکن است سبز یا مایل به قهوه ای نسبت به برگهای درونی که چرب و روغنی هستند، باشند.

چندین نوع کود قابل دسترس وجود داردکه رشد آنها را در باغچه های اوهایو به خوبی میسر می سازد.

کاهوهای برگی رشد باز دارند و شکل خاصی در سر آنها وجود ندارد. شکل برگ و تنوع رنگ آنها قابل توجه است. بعضی از برگ های کاهو چین دار و دندانه دار و بقیه خیلی پهن و گرد هستند. دامنه رنگ آنها از سبز روشن به قرمز و برنزی رنگ تغییر می کند. کاهوهای برگی به سرعت بالغ می شوند و به آسانی رشد می کنند.

کاهوهای بلند برگ یا رومی انتهای عمودی و استوانه ای شکل با برگ هایی که محکم پیچیده شده اند را دارا هستند. این گیاهان ممکن است تا 10 اینچ به طور عمودی رشد کنند. برگهای بیرونی سبز معمولی و برگ های درونی سبز مایل به سفید است. این نوع، شیرین ترین نوع کاهو از چهار نوع دیگر است.


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

فروشگاه اینترنتی انواع فایل دانشجویی و عمومی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما