کسب درآمد  | دانلود پروژه | دانلود تحقیق | دانلود پاورپوینت

کسب درآمد | دانلود پروژه | دانلود تحقیق | دانلود پاورپوینت

دانلود انواع تحقیق، جزوه، پاورپوینت، نمونه سوال و...

محل لوگو

دانلود آرشیو مقاله، پروژه، تحقیق، پاورپوینت و... + کسب درآمد واقعی


این پکیج استثنایی، حاوی فایل های ارزشمند شامل تحقیق، مقاله، پاورپوینت، و پروژه های دانشجویی برای رشته های مختلف است که در یک پکیج جمع آوری شده است.

این آرشیو بدرد چه کسانی میخورد؟

1. کسانی که کافی نت یا خدمات کامپیوتری دارند، این فایلها رو با قیمت خیلی زیادی به دانش آموزان و دانشجویان بصورت دونه ای میفروشند. بعنوان مثال، برای یک تحقیق 10 صفحه ای حداقل 25 هزار تومن از مشتری می‎گیرند.

2. کسانی که بصورت دورکاری کارهای دانشجویی مثل پروژه، پاورپوینت و... انجام میدهند، با در اختیار داشتن این فایلها میتوانند سود خوبی کسب کنند و کسب و کار خودشون رو رونق بدن.

3. افرادی که دنبال یک روش خیلی خوب برای کسب درآمد و پولدار شدن هستند، میتونن با فروش این فایل ها در فضای مجازی مثل اینستاگرام، تلگرام، و... به درآمد خیلی خیلی خیلی بالایی برسند.

اگر جزو گروه سوم هستید، چند روش برای فروش و کسب درآمد از این فایلها وجود داره که می‎تونید فقط با حداقل روزی بک ساعت فعالیت کسب و کار خودتون رو راه بندازید:

  • می‎تونید از فروشگاه ساز های رایگان استفاده کنید یا حتی سایت اختصاصی برای این کار بسازید.
  • می‎تونید توی شبکه های اجتماعی اقدام به فروش این فایلها کنید (پیج اینستاگرام و...)
  • می‎تونید این فایلها رو بصورت رایگان توی شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و... قرار بدید (با این روش میتونید اعضای زیادی جذب کنید و همچنین از گرفتن تبلیغات کسب درآمد بالایی داشته باشید).
  • میتونید همه این روش هارو باهم انجام بدید که در این صورت چندبرابر این قضیه رو در میارید.

خیلی از این فایلها داره با قیمت زیادی توی اینترنت و سایتهای اینترنتی به فروش میرسند مثل تصویر زیر:

دانلود آرشیو پروژه، دانلود پکیج فایل، دانشجویی، دانلود پکیج مقاله

شما همه این فایلها رو بصورت عمده و یکجا با کمترین قیمت دریافت می‎کنید، ولی میتونید از فروششون سود خیلی زیادی بدست بیارید مخصوصا الان که بخاطر کرونا کلاسها مجازی شده و بازار فروش این فایلها بسیار داغه. من این پکیج رو در اختیارتون قرار میدم ولی بستگی به توانایی و کار خودتون داره که چقدر بتونید ازشون پول دربیارید و سود ببرید.


مبلغ واقعی 199,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 189,050 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 194

فروشگاه اینترنتی انواع فایل دانشجویی و عمومی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما